14 Ekim 2013 Pazartesi

Selesta Yosunlu & Zeytinyağlı Sabun

     Şimdiye kadar bir çok yüz temizleme jeli denedim ama hiç birinden tam olarak memnun kalmadım. Hiç hayalimdeki gibi sivilcesiz bir cilde kavuşamadım. Geçenlerde sivilcelerle ilgili doğal ürünleri araştırırken yosunlu ve lavantalı sabunun iyi geldiğini okudum. Denemekten zarar gelmez diyerek şuradaki alışverişimde Watsons'tan Selesta'nın el yapımı bu yosunlu ve zeytinyağlı sabununu almıştım. Yani yaklaşık 15 gündür sabah akşam kullanıyorum. Artık yorumlarımı gönül rahatlığıyla yazabilirim :)





     Bendeki sivilceler olgunlaşıp zamanı geldiğinde edebiyle patlayanlardan değil maalesef. Sıkmasam ölene kadar alnımda kalacak olan beyaz sivilcelerden. Ucu yok, büyümüyor öylece duruyorlar. Bu sabunu kullandığımdan beri bu sivilcelerimi daha kolay sıkıyorum. Burun kenarlarımdaki siyah noktaları tek bir tırnak hamlesiyle rahatça temizleyebiliyorum.
     El yapımı olduğundan içim rahat kullanıyorum. Kullandıkça içinden kuru yosun parçaları çıkıyor.  Hayvansal yağ ve kimyasal madde içermiyor. Kokusu biraz ağır. Her ne kadar beni rahatsız etmese de koku konusunda hassas olanlar varsa almadan önce bir koklayın derim :)
     Ürün baya büyük. 15 gündür sabah akşam kullanmama rağmen tam yarısına gelmedim. Yalnız sabunu kullandıktan sonra yanlamasına düz bir yere koyduğumda  altı biraz eridi. Onun için delikli bir sabunluk aldım. Sorunu çözmüş oldum.
     Cildiniz yağlıysa denemenizi öneririm ama benim T bölgem yağlı olmasına rağmen burun kenarlarımı kuruttu. (Nemlendirici kullanmıyordum onu da belirteyim.)  Aşırı bir sivilce probleminiz yoksa denemenizi öneririm. Fiyatı Watsons'ta 3.5 tl. Kendi sitesinden de edinebilirsiniz.
     Bir de sivilce dışında selülitlere iyi geliyormuş. Bu konuda yorum yapamıyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...