10 Ekim 2013 Perşembe

Alışveriş #4 Watsons Bayram Alışverişim



     Herkes gibi bende eve gelir gelmez Watsons'a koştum :) İndirimler harikaydı. Pek fuzuli bir şey almamaya özen gösterdim ama %50'leri görünce :) Yarısı annemin yarısı benim, bazılarını da ortaklaşa kullanacağız.




     Bunlar annem için. Loreal'in bütün yaşlanma karşıtı ürünleri yarı fiyatınaydı. İkisinin de normal fiyatı 50 tl. Biz ikisini 50 ye aldık :)


     Boya yine annem için. Normal fiyatı 18.90 'dı. İndirimde 11.90'a geldi. Colgate ağız çalkalama suyunun da çok iyi olduğunu okumuştum. Evdekinin de tarihi geçmişti. Onu attım yerine bunu aldım. İkisi 10.90'a geldi.


   Makyaj temizleme suyum vardı ama 7.95 tl'ye gelince bir tane stoğa atayım dedim. Peelingi de daha önce hiç denemedim. Kullandığım başka bir ürün de vardı ama bu da 7.95 tl'ye geliyordu yani ben napayım aldım mecburen :) Peelingi de annemle ortaklaşa kullancağız.


En çok bunları aldığıma sevindim ben. Kate Moss 107'ye sahip olmayan tek blogger ben vardım herhalde :) Hem 107'yi hem de 101 ve 03 numaralarını aldım. Diğer ikisi benim için günlük kullanıma daha uygun. Her biri 12.99'dan 6.50'ye geldi. İndirimdeyken fiyatı iyi de bana kalırsa normalde 13 tl fazla gibi.
Normalde fondöten kullanmıyorum ama elimde bulunsun diye 8 tl'ye Rimmel London'un Lasting Finish 25 Hour fondötenini aldım. Araştırdığım kadarıyla kapatıcılığı yüksek ve doğal bir duruşa sahipmiş. Bakalım deneyip göreceğiz :) 

  
   Ve son olarakta belli bir limiti geçtiğimiz için bu saç bakım maskesi 5 tl'ye geldi. Güzel oldu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...