25 Ekim 2013 Cuma

Rimmel London Kate Moss Rujlar #107 #101 #03



    Yaptığım bayram alışverişinden beri aşık olduğum üç Kate Moss ruju paylaşmak istedim bugün. Neden daha önce almamışım diye çok kızdım kendime. Herkesin bildiği 107 numarayı pek fazla kullanamayacak olsam da bir blogger olarak koleksiyonumda olması gerektiğini hissettim :) İyi ki de almışım diyorum ne zamandır almak istediğim kafamdaki bordo rengi buymuş meğersem. Herkes sonbahar için uygun olduğunu söylese de benim anca gece kullanabileceğim bir bordo :)
 




   En bayıldığım aldığımdan beri bitmesin diye kullanmaya kıyamadığım renk ise ortadaki 101 numara. Çok şirin pastel bir pembe rengi. Benim tenim koyu olduğundan biraz daha dikkat çekici duruyor. Ama eminim beyaz tenlilerde daha güzel duracak bir renk. Günlük kullanıma uygun.
   Aynı şekilde sondaki nüde 03 rengi de tam günlük kullanım için uygun gözlere ağırlık verip dudaklarınızı geri plana atmak istiyorsanız kesinlikle gözüm kapalı öneririm bu rengi. Anlayacağınız hepsine bayıldım ben :)
Kalıcılıkları çok iyi. Rahat 3 saat tazelemeye gerek duymuyorum.


(Renklerin görünümü bu şekilde. Soldan sağa 107, 101, 03)

Genelde kokusunun sevilmediği yazılmış ama beni rahatsız etmedi kokusu. Hatta sevdiğimi söyleyebilirim :)
Bir diğer sorunu dudakları kurutması. Bu konuda bende hemfikirim diğer bloglarla. Ruju sürmeden önce kesinlikle nemlendirmek gerekiyor dudakları. Yoksa görüntü hiç hoş durmuyor :)
  İndirimde 6.5 tl'ye almıştım. Normalde 13 tl fiyatı var. Kullanım ömrü 30 ay.

6 yorum:

  1. 101 ve 03 tam benım rengım en kısa zamanda almalıyım :) ay bayıldım ya sahaneler :) gule gule kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Beğenmene çok sevindim canım kesinlikle almalısın :))

      Sil
  2. renklerine bayıldım :)): bende bloğuma beklerim http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com/2013/10/tag-kusursuz-kusurlarm.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geliyorumm canım :) bende beklerim bu arada üye olabilirsin :)

      Sil
  3. renklere bayıldım canım benım :) blogunu yenı kesfettım yazılarını cok sevdım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...