11 Ocak 2014 Cumartesi

Essence Get Big Lashes Triple Black Mascara


     Uzun bir aranın ardından herkese merhaba. 2014'ün ilk yazısı oluyor bu maalesef finallerimden dolayı pek ilgilenemedim blogla. Dün hepsi bitti şükürler olsun :) Bir aksilik çıkmazsa hergün yazı yazmayı planlıyorum, ürünlerim de birikmişken. Eveeet  gelelim Essence Get Big Lashes Maskara'ya
    Bir kaç hafta önce bayılarak kullandığım Maybelline Maskaram bittikten sonra yenisini almadım, stoklarımdan kullanmaya başladım. Essence'nin rimellerini pek sevmesem de bunu ikili paket 8 lira kampanyasından almıştım zor günlerim için :) 4 liraya geldiğini düşünürsek idare eder ama bir daha almayı düşünmüyorum.



   Fırçası oldukça tombik. Küçük kirpiklerimi fırçaya almaya çalışırken muhakkak göz kapağıma bulaştırıyorum rimeli.  Güzel uzatıyor fakat hacim konusunda aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Kirpiklerimin normalde olan doğal kıvrıklığını da aldı, düm düz yaptı. Gerçi kıvırma gibi bir şey vadetmiyor ama düz yapması pek hoşuma gitmedi. Simsiyah yapma konusunda da gayet iyi. Rengini tam veriyor. Sürdükten sonra hemen kurumuyor. Diğer rimellere göre biraz daha beklemeniz lazım ve temizlerken de biraz fazla yayılıyor. Gün içinde gözaltlarıma dökülme yapıyor.



     Diğer rimelere göre gramajı daha fazla ve hepsinde olduğu gibi kullanım süresi 6 ay.
     Aşağıda kirpiklerimin uygulamadan önceki ve sonraki halini görebilirsiniz.




Tek kat



                                                                                      İki kat

3 yorum:

  1. bu ürünü ben de kullandım ama bu kadar başarılı bir sonuç alamamıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zikzak yaparak uyguluyorum rimelleri, çok daha başarılı sonuç elde ediyorum canım sana da tavsiye ederim :) Tabi kirpiklerimizin farklılığından da olabilir :)

      Sil
  2. Allah Allah acaba bende mi sorun var oysaki ben bu rimelden çok memnunum nasıl düzleştiriyor anlamadım benimkileri çok güzel kıvırdı :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...