19 Ekim 2013 Cumartesi

Maybelline The Falsies Volum'Express Flared Maskara



     Bugün herkesin bildiği ve benim yaklaşık bir haftadır kullanmama rağmen aşık olduğum Maybelline The Falsies Volum' Express maskaradan bahsedeceğim. Rimele ihtiyacım yoktu ama öyle bir alıp deneyeyim diye sepete atmıştım. İyi ki de atmışım diyorum. Şimdiye kadar kullandığım en güzel rimel. Bitince kesinlikle tekrar alacağım.




     Fırçası hafif bir bombeye sahip. Çok fazla olmasa da kirpikleri kıvırıyor. Uzatma ve hacim konusunda çok iyi iş çıkartıyor. Bu üç özellikte olsun diyorsanız tavsiye edeceğim bir rimel.
                             Topaklanma, dökülme yapmadı kalıcılığı da harikaa




     Gramajı da oldukça yüksek. Her gün kullansam da beni uzun süre idare edecek gibi duruyor :) Fiyatı 14.90'dı yanlış hatırlamıyorsam. Aşağıya uygulamadan önceki ve sonraki halini koydum.
                                                             Şimdilik hoşçakalın :))




önce

sonra

2 yorum:

  1. Bende kullanıyorum ve kesinlikle sana katılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem güzel hem fiyatı uygun daha ne olsun :) Sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...