27 Aralık 2015 Pazar

Farmasi Tender Blush On No:07


Günaydın kızlar :) Bugün, son zamanlarda elimden düşmeyen bir allıkla sizlerleyim. Farmasi markasının pek fazla ürününe sahip değildim. Olanlara da pek elim gitmezdi açıkçası fakat bu allığı çok beğendim. Neredeyse her göz makyajını kaldıran, doğal şeftalimsi tonlarında ve mat olduğundan  günlük makyajlarımda elimin en çok gittiği allık oldu kendisi.


Kadifemsi yapısı ve kolay dağılmasıyla da gönlümü kazandı. Kalıcılığa gelecek olursak 10 üzerinden 8 verilebilir. Likit ürün üzerine uyguladığımda tüm gün idare ediyor ama günlük makyajlarımda sadece pudra kullandığımdan, yaptığım uygulamada 3-4 saat idare ediyor. Daha sonra tazeleme gereği duyabiliyorum. Bunun da gayet normal.
Rengini 2-3 geçişte veriyor. Buğday tenli olduğumdan biraz yoğun uyguladığımda tam sonuç alıyorum.


Tam çantaya atmalık, makyaj yapmadığınız günlerde bile bir kurtarıcı olacak, yüzünüze canlılık katacak bu ürünü denemenizi tavsiye ediyorum. Fiyat performans açısından çok başarılı. Farmasi satan bir arkadaşımdan indirimde 12 tl'ye edinmiştim. İyi ki de önerisini dinleyip almışım. Fırsat yakaladığımda diğer renklerini de denemek isterim. Siz de bir şans verin bence bu minnoş allığa.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere ^.^

Mutlu pazarlar:*

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...