13 Temmuz 2015 Pazartesi

Kiss i-Envy %100 İnsan Saçından Takma Kirpik


Herkese merhabalar :) Bugünkü konuğum Beliz Kozmetik tarafından gönderilen ve uzun zamandır elimde olup denenmeyi bekleyen Kiss i-Envy markasına ait %100 kaliteli insan saçından üretilmiş takma kirpikler. Bir gece davetine giderken takmak için bekletiyorudum fakat denedikten sonra gördüm ki doğal duruşu hem gündüz hemde gece kullanımına uygun. Bir çok modeli bulunan Kiss i-Envy takma kirpiklerden bendeki Au Naturale, yani adından da anlaşıldığı gibi doğal görünümde en yakın şekilde üretilmiş serisi.

Daha önce sadece bir kez takma kirpik kullanmış birisi olarak, uygularken zorlanma yaşamadım. 
İçerisinden çıkan özel proteinli yapıştırıcısı hiç bir şekilde makyajı bozmuyor. Ayrıca kirpik diplerine bakım yapıyor, kolayca takılıp çıkarılmasını sağlıyor ve mevcut kirpiklerinize zarar vermiyor. Beyaz görünen yapısı da kuruduktan sonra saydamlaşıyor.  
İstediğiniz boyutta kesip kullanabiliyorsunuz. Ben uzun halini denedim fakat kirpiklerime enlemesine çok kısa geldi. Bu yüzden keserek sadece uç kısımlara uygulama yaptım. 


İstediğim boyutta kestikten sonra özel yapıştırıcısını sürdüm. Bir cımbız yardımıyla kirpiğin dip kısmını hizalayarak yapıştırdım ve 20-30 saniye hafifçe bastırarak bekledim. Ardından cımbızı çektim, kurumaya bıraktım. Kuruduktan sonra 5 dakika kadar bekledim. Eyelinerımın üzeinden bir kez daha geçip rimelimi uyguladım. Yaklaşık 2 buçuk saat kadar gözlerimde kaldı. Herhangi bir batma, yanma yada ağırlık yapmadı.
Çıkartmak içinse önce göz makyajımı temizledim. Sonra dış kısımdan başlayarak kirpikleri elimle kolayca çıkardım. Yapıştırıcı kalıntılarını temizledikten sonra kirpikleri tekrar kullanmak üzere kutusuna koydum.



Genel olarak değerlendirirsem; tek kullanımda kendini bozmaması, yapıştırıcısının kirpiklerime zarar vermeden kolayca temizlenmesi ve sağladığı doğal görüntüyle gönlümü kazanan bir ürün oldu. Özel günlerde tekrar tekrar kullanacağım bu kirpiği doğal görüntü arayanlara gözüm kapalı tavsiye ediyorum.
Markayı ve kirpik çeşitlerini incelemek için buraya bakabilirsiniz.

Herkese mutlu haftalar :*



5 yorum:

  1. Merhaba canım bloğunu gezinirken gördüm:-)hemen takip listeme ekledim:-)beni takip edersen çok sevinirim:-)
    Http://fatmadenizz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. slm ben şermin bu kirpikler harika bakışlara estetik açıdan inanılmaz güzellik katıyor

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...