11 Şubat 2015 Çarşamba

Revox At Kuyruğu Şampuanı



Günaydın güzellikler. Bir süre önce bitirip yazmak için bir köşede sakladığım Revox At kuyruğu Şampuanı'nı bugün konuk etme fırsatı buldum. Öncelikle şunu söylemeliyim, adından ve ambleminden dolayı ürünün gerçekten atların kuyruğundan alınmış veya ona benzer bir madde ile üretildiğini düşünmüştüm :) Sonra içeriğini okuyunca anladım ki, ilk olarak atların kuyruklarını yıkamak için üretilmiş şampuan daha sonra seyislerin, atların kuyruklarındaki olumlu etkilerini fark etmesiyle formülü insanların kullanması için  geliştirilmiş. İçeriğinin %100 bitkisel olmasıyla, yan etki yapacak herhangi bir madde bulundurmamasıyla ve hayvanlar üzerinde test yapmayışıyla  güvenimi oldukça kazandı.


Kutuyu açtığımda hiç hoş olmayan kokusuyla karşılaştım. İlk izlenim olarak pek hoşlanmasam da biraz inceledikten sonra düşüncelerim olumlu yönde gelişti. Üzerinde gördüğünüz 'Swiss Certification' amblemi, ürünün AB Kozmetik şartlarına uygun hammaddelerle üretildiğini ve test edilerek sertifikalandırıldığını ifade ediyor. Yani oldukça güvenli.
 Kullanmaya başladığım ilk haftada saçımdaki büyük değişimi fark ettim. Normalde severek kullandığım Tresan'ı performans açısından ikiye hatta üçe katladı diyebilirim :) Sırayla etkilerini yazacak olursam:
- Saçların uzamasını hızlandırır.
- Saçların yağlanmasını geciktirir.
- Saçlar daha parlak görünür.
- Saçlar daha sağlıklı bir görünüm kazanır.
- Saçlar gür ve hacimli olur.
- Saçlarınızı kepekten kurtarır.
- Saçların kırılmasını ve yıpranmasını önler ve azaltır.
- Her tip saç kullanımına uygundur.
- Anti-Allergen'dır.


Vadettiği etkilerin hepsini başarılı bir şekilde yerine getiriyor. Kullanmadan önce banyodan sonra en az 15 20 tel dökülen saçlarım, şampuan bittiğinde elimde sadece 1 tel saç kalmıştı. Neredeyse her gün şekil verdiğim saçlarımın çabuk yağlanması, sönük ve mat olması gibi sorunlarımı çözdü. Krem yada bakım yağı kullanmadan daha sağlıklı ve parlak görünmesini sağladı. Yani saçlarımdaki tüm eksikleri bu şampuan sayesinde kapattım. 
400 ml'lik şişe saçlarım orta boyda olmasına ve her seferinde  en az iki kere kullandığımı düşünürsek yaklaşık bir buçuk ay sürdü.

Saç ve saç derisiyle ilgili her hangi bir sorun yaşayanınız varsa kesinlikle kullanmanızı tavsiye ederim. Bir çok siteden online olarak alabilirsiniz. 
Kendi sitesinde incelemek isterseniz:

Not: Şampuanı bitirdikten sonra Bursa'daki bir çok Gratise satılıp satılmadığını sordum fakat hiç birinden olumlu cevap alamadım. Bende internetten sipariş etmektense aynı etkiyi yapacağını düşünerek Eda Taşpınar markasının at kuyruğu şampuanını satın aldım. Sonuç hüsran oldu :( İkisinin arasında sıra dağlar kadar fark var. En kısa zamanda onunla ilgili ayrıntılı yorumlarımı da paylaşacağım.

Mutlu haftalar :*

13 yorum:

  1. eda taşpınarın şampuanını ben de bir türlü cesaret edip alamadım yorumunu bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç tavsiye etmiyorum canım :( En kısa zamanda yazacağım. Sevgiler

      Sil
  2. Bak şimdi çok merak ettim :) kısa zamanda bende deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim beybi gerçekten harikalar yarattı :))

      Sil
  3. Bu şampuanı çok merak ediyorum. Araştırırken sitenize rastladım çok güzel bilgilendirmişsiniz.
    Takibe alıyorum ben de beklerim.
    zeyusanka.blogspot.com.tr
    Sevgilerimle!:)

    YanıtlaSil
  4. şampuanı kullanım süresinde ve sonrasında vüdunuzda tüylenme oldu mu peki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır cannım öyle bir sıkıntım olmadı. Çok uzun zamandır kullanmama rağmen :)

      Sil
  5. En kısa zamanda deneyeceğim <3 harika bilgilendirici bir yazı olmuş canım

    YanıtlaSil
  6. 1 hafta oldu kullanmaya başlayalı alnım iyice açılmıştı zaten şuan tuylenme oldu alnımda renkleri sarı ilerleyen süreçte ne olur bilmiyorum
    Etkileri meraklinin yazdığı gibi kesinlikle tavsiye ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende saçımın hızlı uzaması için almıştım ama alnımın kapanmasından korkuyorum. Çünkü saç dökülmesi gibi bşr problemim yok. Alnımda yeni saçlar çıkarır mı ki? Sizde sonuç ne oldu

      Sil
  7. Merhaba, Revox atkuyruğu şampuanını ben de kullanıyorum ve şimdilik memnunum. Ne var ki içeriği hakkında bir düzeltme yapma ihtiyacını duydum. Atkuyruğu bir bitki adıdır, pisum sativum. Dolayısıyla atlaruın saçı için kullanılıp kullanılmadığını bilemem ama özü atkuyruğu olan bu şampuanın etkisi buradan geliyor. Atkuyruğu bitkisi dünyamızın ilk bitkisi olan eğrelti otundan sonra gelen canlıdır. Çok önemsediğimiçin yorum yapmak istedim :) Kolay gelsin.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...