4 Ekim 2013 Cuma

Alışveriş #3 Avon Anew Alışverişim



     Herkese merhaba. Bu ayki katalogdan aldığım Anew serisinin ürünlerini paylaşmak istedim sizlerle. Baya indirim yapmışlar bu seride. %40 indirimli kalemlerden bir tane aldığınızda kapatıcı size 8 buçuk lira gibi bir fiyata geliyor yanlış hatırlamıyorsam. Ayrıca her ürüne de 2 numune düşüyor.  
      Benim için kaçırılmayacak bir fırsattı çünkü Anew'in kalem eyelinerlerini bir kaç yıl önceye kadar devamlı kullanıyordum. Çok memnundum. Sabahtan uyguluyordum akşama kadar ne akma  ne bozulma hiçbir şey olmuyordu. Birden katalogdan kaldırmışlardı. Baya aradım ama bu kalem kadar mükemmelini bulamadım diyebilirim. Katalogda görünce çok mutlu oldum. Hemen sipariş verdim.  Ne olur ne olmaz diye yedeklerini de söyledim :)



     Pürüzsüz Uygulanan Eyeliner


     Dediğim gibi kalemlerinden çok memnunum. Sürüşü çok rahat ve yumuşak. Suya dayanıklı. Akma ve bulaşma yapmıyor.



 Black ve Brown black olmak üzere iki rengi var.



     Arkasındaki aparat kalemi dağıtmaya yarıyor ama ben hiç kullanmıyorum açıkçası. Benim için net olması daha önemli. Tanesi 13 buçuk tl'ye geldi. Kullanım ömrü 24 ay.

     ANEW YAŞLANMA ETKİLERİNİ DÜZLEŞTİREN KAPATICI


     Anew'in kapatıcılarını hiç denememiştim. Kalem alana 8 buçuk tl'ye geldiğini görünce iki rengini de sipariş ettim. Yapısı oldukça ince. Hemen dağıtmak gerekiyor yoksa kuruyor biraz daha zor dağılıyor. Ama genel olarak güzel bir ürün. İndirimdeyken alınabilir.



     Bununda iki rengi mevcut. Fair ve medium. Fair açık rengi, medium ise koyu. Açığını gözaltlarıma, koyusunu ise sivilce ve lekelerimin üstüne denedim. Dediğim gibi orta kapatıcılıkta bir ürün. SPF 15 içeriyor ve nemlendiriyor.

        
Kalem şeklinde alttan kıvırıyorsunuz fırçadan ürün çıkıyor. Fırçası yumuşak.



24 ay kullanım ömrü var. Fiyatı da 8 buçuk tl.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...