10 Temmuz 2013 Çarşamba

Loreal True Match Pudra



 Loreal'in her ürününü çok başarılı buluyorum. Bu pudrası da tam not aldı benden. Renk açısından tam benim tenime göre üretilmiş bir pudra. Daha önce Avon'un Anew pudrasını kullanıyordum. O sivilcelerimi gözle örülür derecede küçültüyordu yani oldukça memnundum. Bir yandan da bu ürünü denemek istiyordum. %50 indirimi bulunca da hemen üstüne atladım :)


 T bölgem ne sürersem süreyim en geç bir iki saat içinde parlardı.  Loreal sağolsun bu sorunu da böylece çözmüş oldum :) Uzun süre dışardaysam üç dört saatte bir tazeliyorum. Yapısı çok yoğun değil, orta kapatıcılık sağlıyor. Eğer benim gibi çok sivilce probleminiz yoksa ve karma cilde sahipseniz gönül rahatlığıyla öneririm. Ben de iyiki almışım diyorum :))



     Normalde pudraların içinden çıkan süngerleri bir kenara atardım fakat buna bayıldım. Kalıp gibi bir görüntü yaratmıyor (tabi elinizin ayarıyla da ilgili:)) Benimki en koyu renk D7-W7 olan. %50 indirimde 25 tl'ye almıştım. Piyasada 40 50 tl civarında.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...