13 Temmuz 2013 Cumartesi

Essence 2 IN 1 Volume Mascara


     Gördüğünüz gibi maskara iki aşamadan oluşuyor. 1.aşamada saddece kirpikleri birbirinden ayırıyor. 2. aşama ise dolgunluk veriyor. Açıkçası ilk aşamada bende pek bir değişiklik olmadı ama ikinci kısım dolgunluk açısından gerçekten iyi. En sevdiğim özellliği de temizlerken dağılmaması.


     Eğer istediğiniz sadece dolgunluksa tavdiye ederim. Benim beklentim uzatması yönünde olduğu için bi kenara attım açıkçası :) İlk uygulamamda rimel fırçaya çok fazla geliyordu kirpiklerimi birbirine yapıştırıyordu. İki üç kullanımdan sonra daha iyi oldu. Sanırım biraz hava alıp kuruması gerekiyordu. Ürün 10 ml ve kullanım süresi 6 ay.
Bunu Ankara Forum Outlet'teki Gratis'ten 12 tl'ye almıştım. Fiyat performans açısından 10 üzerinden 8 diyorum. Elimde daha iyileri de var :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...