22 Temmuz 2013 Pazartesi

Flormar Allık

     Flormar'ın pek fazla ürünü yok bende  açıkçası, kalıcılık açısından çok beğenmiyorum ürünlerini. Kalemleri akıyor, rujları en fazla yarım saat dayanıyor, kapatıcısı da fazla dayanmıyor bana. Bir ara parfümünü aldım ondan çok memnun kalmıştım. Hakkını da yemeyeyim far konusunda gerçekten iyiler.

 

          Bu allığı ara sıra kullanıyorum. Tenimde pek belli olmuyor hele ki yaz aylarındayken.





Işıltılı bir allık. Bana göre hiç hiiç hiiiç pigment içermiyor. Anca beş altı kez uyguladıktan sonra rengini veriyor. Tam açık tenlilere göre. Esmerseniz tavsiye etmiyorum. Bir buçuk iki saat kalıyor gün içinde.




 Ara sıra far olarak kullanıyorum çok hoş duruyor :)




Ürün 6 gram. Kullanım süresi 24 ay. Numarası 91. Tam hatırlamıyorum ama fiyatının 15 tl civarı olması lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...