31 Ekim 2014 Cuma

Bebak Acıbadem Sütü & Zeytinyağlı El ve Vücut Kremi


Günaydın kızlarrrr. Bugün, dostbloggerlarbuluşuyor etkinliğimizde bizlere sponsor olan Bebak'ın yeni tanıştığım ve çok sevdiğim iki üründen bahsedeceğim. 


BEBAK ACIBADEM SÜTÜ 


İlk olarak gönlümü minik şişesiyle çaldı, çantada rahatlıkla taşınabilecek boya sahip. Makyaj temizleme ve cilt nemlendirme konusunda çok iyi iş çıkartıyor. Ben makyaj temizlemeden çok cildimi nemlendirmek için kullanıyorum. 


Cildim çok hassas olduğu için ilk başta sivilce yapar mı korkusu oldu ama boşunaymış. Cildimi yatıştırdığını dahi söyleyebilirim.
Yapısına gelecek olursak, çok sıvı değil rahat dağılıyor. Losyon tarzı değil de el kremi kıvamında ve buram buram acı badem kokuyor.


Arkasında da yazdığı bütün vaatleri gerçekten yerine getiriyor. Açıldığından itibaren 12 ay içince tüketilmesi gerekiyor ki küçük boy olduğu için 3 4 ayda çok rahat biter :)
Siz de makyajımı temizlerken aynı zamanda cildim doğal bir ürünle nemlensin diyorsanız denemenizi tavsiye ederim.

BEBAK ZEYTİNYAĞLI EL VE VÜCUT KREMİ


Acı badem sütü kadar çok sevdiğim bir diğer Bebak ürünü de zeytinyağlı el ve vücut kremi oldu. Ambalaj konusunda bu ürünü de çok sevdim :)


Yapısı, kıvamı acı badem sütü gibi hemen hemen. Yağlı olduğu için nemlendirmesi güzel, cildin kuruluğuna göre emilme süresi değişiyor fakat benim ellerim genelde kuru olduğu için 3 4 dk sürmeden emiliyor.


Nemlendirmesi dışında cildin genç görünmesini sağlıyormuş. Henüz 20 yaşında olduğum için bu konuda yorum yapamıyorum ama eminim diğer vaatleri gibi bunu da yerine getiriyordur.
Özellikle soğuk kış günleri geliyorken etkili bir el kremi arıyorsanız tavsiye edebileceğim bir ürün oldu kendisi.

Mutlu haftasonları :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...