26 Ekim 2014 Pazar

Balköpüğü Bursa'da Etkinliğinin Sponsorları


Günaydın kızlarrr... Bugün,bir önceki yazımda bahsettiğim Balköpüğü Bursa'da etkinliğinin sponsorlarını paylaşacağım sizlerle. Bizi eli boş döndürmeyen tüm firmalara teşekkür ederim. Hadi tek tek bakalım neler göndermiş sponsorlar :)



Ürünlerini sürekli kullandığımız Koroplast bizlere içi dopdolu bir kutu göndermiş. Hepsi ihtiyaç hepsi güzel ama çilek kokulu çöp poşedine ayrıca bayıldım.


Parfümevi de bizlere birer doldurma parfüm göndermiş. İlk izlenim olarak, kokusunu ve kalıcılığını çok beğendim. Ayrıntıları yakında blogumda olacak.


Bambum da sağlığımızı düşünen bir marka olarak, meyve ve sebzelerin vitaminini tam almamızı sağlayan bu bambu ağacından yapılma bıçağı yollamış. Yaptığım salatalar artık daha sağlıklı olacağı için mutluyum :)


Kozmetik meraklısı olarak beni en mutlu eden sponsorlardan biri Note oldu. Çok merak ediyordum ürünlerini ama deneme fırsatı bulamamıştım. En kısa zamanda yorumlarım gelecek :)


Doğal sabunları da sürekli kullanıyorum. Şimdiye kadar bir çok markanın sabununu denedim ama Erboristica' yı duymamıştım.  Özellikle zeytinyağlı ve %100 doğal olmasını çok sevdim. Deneme fırsatı verdiği için Kozmobio'ya çok teşekkürlerr.


Primanova'dan gelen banyo setine de bayıldımm :)


Mumyak'tan gelen bu kokulu muma da bayıldım. Uzun süre yakmam diye düşünüyorum, dekor olarak kullanacağım :)  


Ürünlerini severek kullandığım Otacı da bizlere doğal sabun ve el kremi göndermiş. Kremi çok sevdim en kısa zamanda blogda olacak.


 Dermokil'de bizlere bu tatlı ve minik ürünleri göndermiş. Küçük ambalajlı ürünleri çok sevdiğimi söylemeden geçemeyeceğim :) 


Yeni tanıştığım diğer bir firma da Revox oldu.  Atkuyruğu şampuanını hediye etmiş bizelere. Denemek için sabırsızlanıyorum, umarım yıpranan saçlarıma iyi gelir :)


Work Wonders'in bizler için yaptığı kokulu taşın görüntüsüne bayıldım. Dekor olarak masamın bir köşesine koydum :) 


Zarafetli'nin bizlere gönderdiği taş da bu şekilde. Minik olmasına rağmen güzel kokutuyor :) İletişim için; info@zarafetli.com 


Özlem Sabun'un hazırladığı çikolatalı sabunlar :) Ziyaret için tık tık


Keçe bardak altlıklarını da çok sevdim. Sevgili Hüsnadan'a çok teşekkürler. Ziyaret için tık tık


Lotus kitap tarafından gönderilen roman da bu şekilde. Ufak bir araştırma yaptım, kitap gerçekte yaşanılmış bir hikayeyi anlatıyormuş. Çok merak ediyorum, en kısa zamanda okumaya başlayacağım. 


Artebella da bizlere kendin yap tarzında bir ürün göndermiş. Çokkk teşekkür ederim.


Sevgili Neslihan'ın da bizler için hazırlattığı kitap ayraçları çok tatlıydı. Bloğuna  şuradan gözatabilirsiniz :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...