24 Mayıs 2014 Cumartesi

The Balm Schwing Black Liquid Eyeliner


     Herkese merhabalar... Bugün, aldığım ilk andan beri elimden düşürmediğim The Balm Schwing Black Liquid Eyeliner hakkındaki izlenimlerimi paylaşıyorum sizlerle. Her yönüyle çok başarılı bulduğum bir ürün oldu. Şeker gibi ambalajı olduğundan, fotoğrafta da şeker kullanmayı tercih ettim :)



    İlk olarak gördüğünüz gibi silikon bir uca sahip. Bu da çok kolay bir sürüm sağlıyor. Eyeliner konusunda acemi olanların bile çok rahat kullanabileceği bir ürün.
    Mat bitişli olduğu bir gerçek ama tam olarak simsiyah olduğunu söyleyemeyeceğim. Yakından bakıldığında biraz griye dönüyor bence ama uzaktan bir sıkıntı yok :)


     Fırçası ince olduğundan çok rahat çizgi çekilebiliyor. Kuyruk uzatma konusunda da elinizi  korkak alıştırmadan rahatça çekebilirsiniz.
     Kalıcılık konusunda da 10 üzerinden 10'u hakediyor. Siz silmeden yerinden kıpırdamıyor. Silince de kolay çıkıyor ama biraz fazla yayılıyor. Yada benim temizleyicim yaydırıyor. O konuda şüpheliyim :)


Dediğim grilik bu şekildeydi, simsiyah değil yani. Bu arada gözlerimin kusuruna bakmayın, yorgunluktan kaymış resmen :) 
Genel olarak her yönüyle çok beğendiğim bir ürün oldu. Fiyatı da %50 indirimde 13.90 liraya geldi ki bence normal fiyatını da son kuruşuna kadar hakediyor. Herkese, özellikle yeni başlayanlara tavsiye ederim. 

4 yorum:

  1. Kömür karası olsaydı almayı planlamıştım. Şans işte ):
    Bana da beklerim Beyza, inciice.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine de bir şans ver bence canım :) Tabiki hemen geliyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...