8 Mayıs 2014 Perşembe

Mac Viva Glam Rihanna Lipstick


     Herkese merhabaa bugün blogda, uzun süre önce doğum günümde hediye olarak aldığım, kullanmaya kıyamadığım ilk Mac rujum olan Viva Glam Rihanna ile sizlerleyim. Lafı uzatmadan hemen ayrıntılara geçeceğim fakat ilk olarak size bu serinin öneminden bahsetmek istiyorum.




      Bu senenin şubat ayında çıkmıştı bu koleksiyon, lipstick dışında bir de lipglassı bulunmakta. İki ürünün de satışından elde edilen tüm gelirler aids tedavisi gören kadın ve çocukların tedavisinde kullanılıyor. Yani hem sevap işleyeceksiniz hem de kendinizi sevindireceksiniz :))


     Gelelim bu göz alıcı kırmızıya. Aslında bu kadar parlak rujları pek tercih etmiyorum ama bu gerçekten kocaman bir istisna :) Gece davetlerde rahatça kullanılabilir. Sürümü çok kolay, hemencecik kayıyor dudaktan.


     Rengini tek katta veriyor ve kalıcılığı gayet güzel. Ben iki kat geçtikten sonra fazlasını peçeteyle aldım üstünden. Tekrar bir kat daha uyguladım. Bu uygulama rujun dudakta kalma süresi uzatıyor. Tavsiye edilir :)



     Merak edenler için Mac'in sitesinden iki ürüne de ulaşabilirsiniz. Şimdilik hoşçakalınnn. (Bu yazımdan sonra gene kutusuna koyup kaldırdığım gerçeğini de paylaşmadan edemeyeceğim :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...