13 Ağustos 2014 Çarşamba

Bourjois Maxi Format C Vitaminli Tonik


     Herkese haftanın ilk gününden merhaba. Havalar ısındıkça bu pazartesi günlerinin çekilmezliği giderek artıyor ne yazık ki :) Biraz kafanızı dağıtacak bir ürünle sizlerleyim bugün. Bourjois markasının elimde olan tek ürünü, bu c vitaminli cilt ferahlatıcı tonik. Uzun zaman önce morhipodan almıştım. Gördüğünüz gibi pek kullanmayıp bir kenara atmışım.


     Toniğin amacı makyaj öncesi veya sonrası c vitaminiyle cildi temizleyip, ferahlatması. Tüm cilt tiplerine uygun olduğu yazıyor ama benim cildimi biraz yağlandırdı açıkçası. Kuru ciltler için daha uygun olduğunu düünüyorum.
     Üzerinde yazdığı gibi ışıltılı bir görünüm elde ettiğimi söyleyemeyeceğim ama ferahlattığı doğru. Yüzünüze biri üflemiş gibi oluyorsunuz :) Ayrıca kokusuna da bayılıyorum.


     Makyajımı temziledikten sonra biraz pamuğa döktüm ve cildimi temizledim.


    Temizlenmiş cildimi ferahlattı aynı zamanda kalan kirleri de çıkarttı.
Genel olarak güzel bir ürün olduğunu düşünüyorum. Benim kışın tercih edebileceğim, kuru ciltlilerin her zaman kullanabilecekleri bir ürün. Kullanım süresi 12 ay ve 250 ml olduğundan sık sık kullanmak lazım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...