23 Ağustos 2014 Cumartesi

Bitenler #5



     Bu sabah bir bitenler postuyla sizlerleyim, hepinizin sabah şerifleri hayrolsun :)). Uzun zamandır biriktirdiğim bitmiş ürünleri çöpe gönderme zamanı geldi. Ürün bitirmenin verdiği mutluluğu anlatamam sizlere, böyle 3 5 kilo birden vermiş gibi oluyorum :)) Hadi bölüm bölüm inceleyelim hepsini






Loreal Paris Üç Etkili Cilt Düzgünleştirici Tonik:
Uzun zaman önce kullanıyordum bu toniği, üzerinde de yazdığı gibi gerçekten cildi düzgünleştiriyor ve aydınlık bir görüntü veriyor. Aynı zamanda gözeneklerimi de çok az küçülttü. Paraben içermemesi de artı bir özellik. Cildinizi yazğdan temizleme maksadıyla alıyorsanız tavsiye ederim ama sivilce veya siyah nokta gidermek için uygun bir tonik değil. Bu yüzden ben de almadım devamını. 

Loreal Paris Üç Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu:
Çok memnun kaldığım ve sürekli kullandığım bir ürün oldu bu. Temizlemesi çok güzel, aynı zamanda cildimi beyazlatıyor ve yatıştırıyor. Ayrıntılı yazısı için buraya bakabilirsiniz. Herkese tavsiye ederim.

Loreal Paris Pure Zone Matlaştırıcı Tonik:
Şimdiye kadar kullandığım en iyi tonik bu oldu. Sivilce izlerime, siyah noktalarıma, gözeneklerime çok iyi geldi. Tek kötü yanı kokusuydu. Biraz fazla ağır, alkolümsü kokuyordu ama ben ona bile razıydım ki tekrar almak için Watsons'a gittiğimde ürünün kaldırıldığını öğrendim. O kadar pişman oldum ki stok yapmadığıma. Tam hayatımın toniğini bulmuşken tekrar kaybettim :(



Avon Foot Works Ayak Pudrası:
Geçen sene yazdan beri kullandığım bereketli bir üründü. Bundan da memnun kaldığımı söyleyebilirim. Çay ağacı ve mentol içeren, ayaklarınızı rahatlatan, kışın kokuyu önleyen yazın da ayakkabınızın ayağınızdan kaymasını engelliyen bir pudra. Özellikle babetlerde çok rahat ettiriyor beni. Kokusu da temizlik hissi veriyor. Avon kataloğu elime geçer geçmez yenisini sipariş edeceğim. Bence gerekli bir ürün :)

BioDeep Gliserinli Aseton:
Asetonda pek marka ayırt etmiyorum. BioDeep, Parmex ve Benri arasında gidip geliyorum. Hangisi denk gelirse :)  Bu marka da güzel, ojeyi hemen çıkatıyor. Parmex'le aynı performansta diyebilirim.

Apax Makyaj Temizleme Pedi: 
Sadece Bim'de denk geliyorum bu markaya. Hem ucuz hem yumuşak yapısı var. Buldukça 5 6 tane birden alıyorum. Stoklarımda bolca var şimdilik :)


Lady Speed Stick 24/7 Gel:
Bu ürün de stoklarımda sürekli var. Vazgeçemeyeceğim ürünler arasında ilk sıralarda. Ne kadar terlerseniz o kadar güzel koku yayılıyor etrafa :)) Siyahlarda iz bırakmaması açısından jel ürün tercih ediyorum. Denemenizi tavsiye ederim.



Biten ve kuruyan ojelerimi de çöpe gönderiyorum. Golden Rose'un numarasını koparmışım, onun haricinde soldan sağa doğru numaraları 319, 391 ve Nyc 177



     Maybelline kaş kalemini hiç tavsiye etmiyorum. Rengi bana çok uydu ama hemen bitti. Gramajı çok az.  Kalıcılığını da pek beğenmedim. Bir daha almayı düşünmüyoum.
     Rimelin yazısı için tık, Anew Gel Eyeliner yazısı için tık

2 yorum:

  1. Canım merhaba blogunu yeni keşfettim izlemeye aldım hemen :) Loreal üç etkiliden bende çok memnun kaldım :)
    e mail adresini yazabilir misin rica etsem ?
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende senin blogunu izlemeye aldım canım çok teşekkürler :) şimdiye kadar kullandığım lorealin her ürününden memnun kaldim bu da çok başarılı gerçekten :) beyzakgun@gmail.com dan ulaşabilirsiniz bana. Hoşçakalın :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...