2 Kasım 2013 Cumartesi

Essence I love Runway Highlighter



     Favori kozmetik markam olan Essence'den elimde olan bir diğer ürünü de bu I Love Runway serisinin aydınlatıcısı. Her ne kadar ambalajın görünüşünü çok sevsem de pek işe yaradığını söyleyemeyeceğim.






     Elimin üstünde hoş duruyor ama yüzümde aynı görüntüyü oluşmuyor. Yapısı oldukça sıvı ama sürdükten sonra dağıtamıyorum hemen kuruyor. Dudak üstümde ve göz pınarlarımda kullanarak bitirmeyi planlıyorum. Boyutu da küçük olduğundan pek zorlanacak gibi durmuyorum :)



Alttan çevirdikçe fırçasından ürün çıkıyor. İlk aldığımda kıvırmayı abarttığımdan yarısını heba ettim aman dikkat :))



Gördüğünüz gibi içinde 1.5 ml'lik ürün var. Kullanım süresi 6 ay. Buycosmo'dan 3.5 tl'ye almıştım. Olmasa da olur ama 3.5 tl'ye yakalanırsa denenebilecek bir ürün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...