14 Kasım 2013 Perşembe

Essence Glossy Lip Balm Berry Sorbet


 Lip balm kullanmayı sevmeyen biri olarak Essence'nin bu balmını çok çok çok beğendim. Yoğun bir yapısı var dudakta çok güzel duruyor ama oraya buraya bulaşınca çıkarması zor oluyor. Hiç sevmiyorum o yapış yapış hissi de. O yüzden dikkatli olmaya çalışıyorum sürerken.



Kapağını kapattığımda da oraya buraya bulaşmıyor. Kenarlardan akmıyor. Bu açıdan da çok sevdim :)
 Kalıcılığı da oldukça iyi ama pek fazla nemlendirdiğini düşünmüyorum.


İçinde çok minik simler var. O yüzden tam homojen dağılmıyor dudakta, elimde de gördüğünüz gibi. Ama büyüteçle bakmadıkları sürece sıkıntı olmaz diye düşünüyorum :)
Fiyatı 3.5 tl denk gelirse diğer renklerini de alabilirim.



Kokusu ve tadı da şeker gibi :)

2 yorum:

  1. cok beğendım farklı renklerı de bulursam almak istiyorum :)
    http://farpaletlerim.blogspot.com/2013/10/ilk-cekilisimmmm.html cekılışıme ve bloğuma beklerım canım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...