22 Ağustos 2016 Pazartesi

The Balm Bahama Mama


    Uzun aranın ardından herkese merhabalar. Bir kaç aydır yazamadığım blogumu  ve sizleri o kadar özlemişim ki anlatamam. Yoğun bir dönem atlattıktan ve kendimi toparladıktan sonra yine beraberiz. Buralarda yokken yeni çıkan ürünleri  denemekten çok elimde bulunanları, yarım kalan ve stokladığım ürünlerimi bitirmeye yöneldim. Çoğu kozmetik ürünümün dibini gördüm, bakım ürünlerin de ise tabi ki daha başarılıydım. Çoğundan arındım diyebilirim. Lafımı fazla uzatmadan postlarıma tam gaz devam ^.^


    İlk ürün olarak, kullandığım renkli kozmetikler arasında en sevdiğim ve son bir aydır (özellikle bronzlaştıktan sonra) makyaj çantamdan ayırmadığım The Balm'ın Bahama Mama bronzerını seçtim. Kullanmaya başladığım ilk zamanlar çamurlaşma sorunu yaşadım. Bu yüzden biraz önyargılı yaklaştım ama elim alıştıktan ve uygun fırçayı da bulduktan sonra ürünün aldığı tüm örgüleri sonuna kadar hakettiğini anladım.


    Yumuşak ve kolay dağılan yapısı, tozutmanın yok denecek kadar az olması, gün sonuna kadar idare eden kalıcılığı ile benden tam not aldı. Bronzer olmanın dışında çok başarılı bir karıştırma rengi. Göz kapaklarınızı ten rengi bir farla  nötrleyip crease bölgesine bahama mamayı uyguladığınızda günlük kullanılabilecek uğraşılmış ve doğal bir görüntü ortaya çıkıyor.
Elimin altında her zaman kurtarıcı bir ürün bulunsun, uygun fiyatlı olsun diyorsanız Bahama Mama'yı indirimde yakalamanızı tavsiye ederim.

Mutlu haftalar ^.^

3 yorum:

  1. Bahama mama cidden fiyat olarak en iyi bronzerlardan..Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir ürün gerçekten..

    YanıtlaSil
  3. ÇOK BAŞARILI BİR BRONZER SEVEREK KULLANIYORUM BENİMKİNİN BİTMESİNE DAHA YIL VAR ORASI AYRI :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...