15 Nisan 2014 Salı

Bursalı Bloggerlar Bahar Buluşması

   


     Havalar yavaştan ısınmaya başlamışken biz Bursalı bloggerlar, geçen pazar günü FSM bulvarında  buluştuk. Daha önce hiç böyle bir etkinliğe katılmamıştım. Açıkçası birbirimizi ilk defa gördüğümüz için ortamda biraz soğukluk, sessizlik olur diye düşünmüştüm ama hiç beklediğim gibi olmadı. Aksine hepsi cana yakın, sevecen insanlar olunca hemencecik kaynaştık :) Sohbet muhabbet derken 4 saatin nasıl geçtiğini hiç anlamadım :)

     Aramızda bir de taaaa İzmir'den gelen Makyör Tevfik Bozdağ vardı. Bize makyajla ilgili bilgiler verdi, aramızdan bir kişiye makyaj yaptı. Yani bol eğlenceli, bol sohbetli çok keyifli bir gün geçirdim. Şüphesiz hayatım boyunca geçirdiğim en güzel pazar günüydü :) Etkinliğini düzenleyen BüşraEce ve  Betül'e çok teşekkür ederim. Her şey birbirinden güzeldi, çok emek etmişler ama değmiş hepsine :).
     Şimdi ben biraz susup sizi fotoğraflarla baş başa bırakıyorum :)



     FSM  Kafeperest'de gerçekleşen buluşmamızda Büşra, Ece ve Betül bizden çok önce gidip ortamı ayarlamışlar. Watsons kutuları masaya renk katarken Ema Tasarım'ın bizler için hazıradığı amerikan servisler de çok şirindi.



     Daha sonra herkes teker teker geldi, takımımız tamamlandı. 


     Biraz tanışıp sohbet ettikten sonra hepimiz telefonlara yapıştık. E tabi sosyal meydada bu buluşmayı duyurmasak olmazdı :)


    İkramlarımız başladı. Üstteki şirinlikler Kafeperest'in ikramı, alttaki yemeye kıyamadığım kek ise Müge'nin Dükkanı tarafından hazılandı. Emeği geçen herkesin ellerine sağlık  :)


    Çayımızı kahvemizi içtikten sonra Tevfik Bey malzemelerini hazırlamaya başladı


     Günün talihlisi Ece'ye makyaj yapılırken




Ve  sonuç  :)

Bunlar da doğal pozlarımız :)


Büşra ne anlatıyorsa hayretle bakıyoruz :)


Masanın genel  durumu


Tevfik Bey fal bakarken


Aryıldız ve Aubrey çekilişimzi yaparken torbadan kendini çeken Betül :)




Ve kazananlardan Esma :)



Aniden yakalanan İnci :)


Ben ve Betül :)



Büşra ve Müge :)



Son olarak ben ve Büşra :)

Evett bizim pazar günümüz böyle geçti. Gördüğünüz gibi çoook eğlendik.Hepsini tek tek çok sevdim. Darısı diğer buluşmarın başına diyorum :) 
Büşra/BüşraGenç

Sponsporlarımız da çok değerli hediyeler göndermişler, teker teker hepsine çok teşekkür ederim. Detaylı yazılarnı yarın paylaşacağım. Şimdilik hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...