1 Aralık 2013 Pazar

Alışveriş #8 Giyim & Ayna & İhtiyaç Alışverişim

    Herkese merhaba. Uzun zaman oldu yazmayalı. Vizeler nedeniyle pek ilgilenemedim bloğumla kusura bakmayın :) Az önce alışverişten eve geldim ve aldıklarımı sizinle paylaşmak istedim.
   


Bakalım neler almışım



Bunlar ihtiyaçtan aldıklarım. Evimin yakınlarındaki kuaför malzemeleri ve kozmetik satan bir dükkandan aldım. Kulak çubuklarının tanesi 1.20 Dalan el kremleri 0.75 kuruş ve Pamuk 2 tl'ye alındı.



Çoook uzun zamandır istediğim ayaklı aynayı aldım sonunda :) Ben baya pahalı olduğunu düşünüyordum ama Koçtaş'ta 13 liraya görünce şaşkınlıkla attım sepete :)




Defacto'dan bir tayt aldım birazdan göstereceğim tuniklerin altına giymek için siyah ve desensiz. Tam kışın giymelik kalın bir tayt ve kesinlikle iyi bir toparlayıcı :) 20 tl'ye aldım bunu da.



Bu tunik çok düşeş oldu 20 liraya Collezzione'den aldım.



Asıl alışverişe çıkıma nedenim olan bu Batik tunikti :)) Çok içime sindi ve 30 tl'ye aldım.

Ve son olarak dün Mavi'den aldığım iki gömleği de paylaşıyorum. Biraz kırışık kusura bakmayın :)





Aldıklarım bu kadardı hepinize iyi pazarlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...