19 Eylül 2013 Perşembe

Otacı Dökülmeye Karşı Saç Bakım Toniği

    Herkese merhaba. Yazılarıma nasıl giriş yapacağımı hala bulabilmiş değilim bazen öyle lap diye giriyorum söze, kusuruma bakmayın artık toyluktan diyelim :) Gelelim saç toniğine...




     Uzun zamandır saçlarım çok dökülüyor. Önlemek için baya ürün denedim, denemeye devam da ediyorum ama hiç azalma olmadı. Doktora da gidemiyorum test ister diye koruyorum (iğne fobim var).  Denemelere devam.



    İddiasına göre saç dökülmesini önleyen, güçlendiren, sıkılaştıran, saç tellerini kalınlaştıran ve tamamen bitkisel bir tonik. Tabi bana göre karşımda gereksiz bir şişe var :) Yaklaşık 4-5 ay önce almıştım. Görevli bayan bitkisel olduğu için saç derisindeki gözenekleri tıkamayacağını, nefes aldıracağını söylemişti. Ben de denemekten zarar gelmez diye düşündüm ama tamamen boş bir düşünceymiş.

    Anlayacağınız gibi ben hiç memnun kalmadım. Gereksiz bir ürün. Sabahları saç diplerime sıkıp masaj yaptım. Şişesi de spreyli olduğu için çok rahat kullanamadım. Yağlı bir görüntü yaratmasın diye yakından sıkayım diyorum bu seferde çok geliyor, kurumasını bekliyorum veya kendim kurutuyorum. Sanırım tek güzel yanı kokusu.

    Almayı düşünüyorsanız tavsiye etmiyorum. Bunu yerine şampuanını alabilirsiniz. Ondan çok memnunum. Fiyatı 13 14 tl civarıydı. 150 ml'lik şişesi var.

2 yorum:

  1. başlığı görünce bi heyecanla tıkladım ama... yıkıldım diyebilirim çünkü bende fiytodan memnun kalmadım ve otacı denemeye karar vermiştim. ne kullanacağımı şaşırdım artık =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiytoyu ilk defa duydum bak bende ona bi bakıyım :) Yani boşuna para verme, değmez :/ Arayışa devam edicez mecburen

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...