16 Ağustos 2013 Cuma

Loreal Paris Elseve Komple Onarıcı 5




      Senelerdir şampuan ve saç kremi arayışındaydım. Kullandığım bütün şampuanlar saçlarımı döküyordu. Saç kremleri de aynı şeklide yağlanmasına neden oluyordu. Taaa ki geçenlerde Loreal'in saç bakım kremine rastlayana kadar. Daha önce neden almamışım çok kızdım kendime.
      Saçlarım banyodan sonra tüleriyor ve aşırı derecede dökülüyordu. Bu kremi kullandıktan sonra tülerme sorunum baya azaldı. Dökülme konusunda da önceden kullandığım saç bakım kremine bin basar :)
      Yıpranmış ve cansız saçların 5 belirtisine karşı onarım yaptığını iddia ediyor. İçinde pro-keratin ve seramid bulunuyor. Saça hızla nüfuz edip saçı pürüzsüzleştirdiği ve ipek gibi yaptığı doğrudur. Denedim onaylıyorum :) Kokusu harika ötesi ve ertesi gün kalktığımda aynı yoğunlukta kokuyor.
      Kullandığım ilk günden hemen etkisini gösterdi. Saçlarımı kendiliğinden kurutmaya bıraktığımda çok güzel dalgalar oluşuyor. Tülerme yapmaması da cabası. Onarma konusunda ilk günler olduğundan pek bir şey fark edemesem de bakımlı göründüğü kesin. Saç kremi arıyorsanız şiddetle öneririm. Gratis'ten 10.50 tl'ye almıştım. 200 ml olduğundan uzun süre idare eder gibi duruyor.

2 yorum:

  1. Tülerme derken ne demek istemişsin ? :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, saçlar banyodan sonra kabarıyor ya tel tel onu demek istedim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...