19 Temmuz 2023 Çarşamba

Pure Beauty CC Cream Spf 50


  Merhabalar, bugün Watsons'un en sevilen ürünlerinden K-Beauty ailesine ait Pure Beauty CC krem ile sizlerleyim. Sosyal medyada ve çevremde çoğu kişinin kullanıp memnun kaldığı, uzun süredir aklımın bir köşesinde duran ve denemek istediğim bir üründü kendisi.  Küçük bir tüpte satılan cc kremin 01 Ivory ve 02 Natural olmak üzere iki rengi bulunuyor. Ben, tenime uygun olan 02 Natural rengini tercih ettim. Şişesi ve şişenin ucundaki saydam aparatı kullanım açısından çok ergonomik buldum. Zaten çok akışkan bir yapısı yok ama bu ince uzun saydam aparat sayesinde yine de bulaşmanın önüne geçebileceğini ve kolay kullanım sağladığını düşünüyorum.

   Öncelikle içeriğine değinecek olursak; antioksidan, cilt yenileyici, koyu lekeleri açan ve nemlendiren maddeler bulunuyor. Bu kadar güzel şeyin yanı sıra 50 faktör güneş koruyucu etkisinin olması da harika olmuş. Kışın da kullanmamız gereken ama her daim üşendiğim güneş kremini sürmeye gerek kalmadan 50 faktör koruması mükemmel olmuş. 



    Nemlendiricinin üzerine uyguluyorum ve cildime yaydıktan bir kaç dakika sonra iyice emiliyor ve cilt tonuma tam uyumlu oluyor.  Yapısı çok akışkan değil ve kolay dağılabilir. Üzerine sürdüğüm allık, highligter kapatıcı gibi ürünler sabitleniyor ve gün boyu kalıyor. Cilt tonunu çok güzel eşitliyor. BB kreminin daha kapatıcı olduğu yönünde yorumlar okumuştum fakat Mac Face and Body fondötene alışmış biri olarak Pure Beauty CC kremin kapatıcılığı bana yetiyor. Yapay durmadan hafif parlaklık vererek cilt tonu eşitliyor diyebilirim. Canlı ve sağlıklı bir cilt görüntüsü veriyor. 

   Fiyat performans açısından 10/9 diyebilirim. Bu tüpü bitirdikten sonra bir de Pure Beauty BB kreme şans vermek istiyorum. İkisini kıyaslayıp en çok beğendiğimle yola devam edebilirim. Ben indirimde 139.99 tl'ye satın aldım. Şu anda Watsons'larda normal fiyatı 199.99 tl. 

   Günlük kullanım için tek üründe bir çok özelliği yakalamak isterseniz bir şans vermenizi öneririm.  Kendinize iyi bakın ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...