13 Şubat 2015 Cuma

The Balm / Balm Jovi Palet


Haftanın son iş gününden herkese günaydın. Bugünün konuğu en sevdiğim kozmetik markalarından biri olan The Balm'ın efsane paleti Balm Jovi Rockstar. Çıktığı ilk zamanlardan beri gözümün üstünde olduğu ama yaklaşık 2 3 ay önce sahip olabildiğim, kullanmaktan bloğuma yazma fırsatı dahi bulamadığım fevkaladenin fevkinde bir palet kendisi :) 
Her makyajımda istisnasız elimin gittiği bir palet. Özellikle allığı, aydınlatıcıyı ve favori farım Allegro'yu (dibini görmemden anlamışsınızdır) sürmeden dışarı çıkmıyorum desem yalan olmaz :)
Hep beraber inceleyelim ambalajı gibi kendisi de rengarenk olan bu paleti


Her türlü gece - gündüz göz makyajınızı tek paletle rahatça yapabileceğiniz, harika tonlarda 12 renkten oluşuyor. Genel olarak simli renklerin pigmentasyonu mat olanlara göre biraz daha fazla. Dağıtma, sabitlenme ve kalıcılık konusunda 10 üzerinden 10'u hakediyor. Tek sorunları fırçaya alırken biraz tozutuyorlar ki RT'in fırçalarını kullanınca bu sorunda kısmen ortadan kalkıyor. Uygularken de  her ihtimale karşı dikkat etmeniz gereken şey göz makyajınızı ten makyajınızdan önce yapmanız yada transparan bir pudrayı gözaltlarınıza ve göz çevrenize bolca uygularsanız, farlar dökülse bile tek hamlede kolayca temizleyebilirsiniz.


Renklerin görünümü bazsız bu şekilde. Ben, her renkle kombinlendiğini düşündüğüm Allegro'yu (kolumda pek belli olmasa da) crease bölgeme uygulamayı çok seviyorum. Kolayca dağılmasına, verdiği doğal görüntüye hastayım desem abartı olmaz :) Göz kapağımın orta kısmına da Adagio rengini sürüp bir de eyeliner çektim mi ortaya harika günlük bir göz makyajı çıkıyor.
Göz pınarlarıma da ara sıra Metal-ica, çoğu zaman da sarı alt tonlu İron Maid-in'i kullanıyorum.


Renk seçiminde zorlandığınızda yada renkleri kombinlerken sorun yaşadığınızda imdadınıza ambalajın alt kısmındaki mini rehber koşuyor. Ben hiç bakmadım açıkçası, eminim ortaya çok güzel şeyler çıkıyordur. 


Farlardan sonra paletin alt bölümünde yer alan Mary Lou Manizer benzeri bir Solid Gold aydınlatıcı, Frat Boy'un ismi değişmiş ve minik hali Don't You Want Me allık ve iki adet krem yapıda hem allık hem ruj bulunuyor. Ben krem allık kullanamadığım için çoğunlukla dudaklarıma uygulamayı tercih ediyorum. Özellikle Milly'nin duruşuna bayılıyorum.


Swatchları da bu şekilde. Üzülerek, allığın farlardan çok daha fazla tozuttuğunu söylemem lazım. Çoğu zaman rujlarımın üstünü batırıyor :( Bunu önlemek amacıyla paleti sağa doğru çevirip, fırçaya o şekilde alıyorum ürünü.
Rujların kalıcılığı da farlar gibi oldukça başarılı. Kolay kolay çıkmıyorlar, renk verirken aynı zamanda nemlendiriyorlar. Altına ekstra lipbalm sürmenize gerek kalmıyor.
Aydınlatıcıya gelecek olursak, paletteki en az tozutan ürün diyebilirim. Çok doğal bir görüntü yaratıyor, kalıcılığını gün boyu koruyor. Göz pınarlarıma uyguladığımda, yukarıda bahsettiğim  farlardan daha fazla kalıcı oluyor.

Genel olarak, aldığım ilk günden beri çok çok severek kullandığım bir palet oldu kendisi. The Balm'dan ilk kez palet alacağım ne olsun ? yada her ürünümü bir paletle karşılayayım, taşıması kolay fiyatı uygun olsun diyorsanız kesinlikle kaçımamalısınız :)
Ben indirimde 38 küsür tl'ye almıştım. Siz de yakalarsanız kaçırmayın derim.

Şimdiden mutlu haftasonları :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...